مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 15:312016-08-24فرهنگي

مدیر سینما جوان اردبیل: سینمای جوان اردبیل 49 جایزه بین المللی گرفته است


مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: از آغاز دولت تدبیر و امید به همت سینمای جوان هنرمندان این استان 49 جایزه بین المللی را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، میر دولت موسوی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از هنرمندان با رییس سازمان سینمایی کشور در اردبیل با ارائه گزارش اجمالی از عملکرد و افتخارات این دفتر از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید که مشتمل بر 49 حضور و جایزه بین المللی و 313 حضور و جایزه ملی در زمینه های مختلف عکاسی و فیلم سازی است.

وی از استعداد فوق العاده فیلم سازان این استان سخن به میان آورد و گفت: اینکه این دفتر غیر از ستاد مرکزی هیچ پشتوانه ای ندارند و تمام این موفقیت ها با حداقل ها از لحاظ بودجه و تجهیزات به دست آمده، از وجود نیروهای متخصص در استان در زمینه تولید و آموزش خبر میدهد.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: از آغاز دولت تدبیر و امید به همت سینمای جوان استان اردبیل هنرمندان این استان 49 جایزه بین المللی را دریافت کردند.

موسوی با بیان اینکه سکان کشتی سینمای ایران با هدایت دستان ریاست سازمان سینمایی به ساحل خواهد رسید ابراز امیدواری کرد: سفر رییس هیأت امنای انجمن سینمای جوانان ایران باعث جریان سازی در سینمای اردبیل در حد ملی به خاطر مظلومیت فیلم سازان حرفه ای شهرستانی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر سینما جوان اردبیل: سینمای جوان اردبیل 49 جایزه بین المللی گرفته است

مدیر سینما جوان اردبیل: سینمای جوان اردبیل 49 جایزه بین المللی گرفته است