مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 15:062016-08-24فرهنگي

نمایش عروسکی باید در طول سال جریان داشته باشد


مرادخانی درباره حمایت مالی معاونت هنری از اجرای عمومی نمایش های عروسکی گفت: حتما چنین خواهیم کرد چراکه نمایش عروسکی در تمام ابعادش باید به صورت جاری و ساری در طول سال جریان داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ علی مرادخانی شامگاه دوم شهریور ماه با حضور در اولین پاتوق شبانه جشنواره نمایش عروسکی به ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی گفت: شادپیمایی عروسکی در افتتاحیه جشنواره بسیار جالب توجه بود و چنین رویدادی پیش از این هرگز به این شکل و در این ابعاد برگزار نشده است.

او درباره حمایت مالی معاونت هنری از اجرای عمومی نمایش های عروسکی نیز گفت: حتما چنین خواهیم کرد چراکه نمایش عروسکی در تمام ابعادش به صورت جاری و ساری در طول سال جریان داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شادپیمایی افتتاحیه جشنواره نشان داد خانواده ها در کنار کودکان و عروسک هایشان و با تمام عشقشان حضور یافتند و این مهم ترین هدف ماست تا مردم را نسبت به تئاتر عروسکی حساس کنیم.

مرادخانی در پایان صحبتش افزود: تاتر عروسکی دارد جان می گیرد و ما هم باید کمک کنیم تا این روند مطلوب ادامه پیدا کند.

معاون هنری شامگاه گذشته با حضور در پاتوق شبانه جشنواره نمایش عروسکی از اولین جلسه نمایشنامه خوانی این پاتوق نیز دیدن کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش عروسکی باید در طول سال جریان داشته باشد

نمایش عروسکی باید در طول سال جریان داشته باشد