مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 14:562016-08-24اقتصادي

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت پایه صادرات رونق بخش تولید است


معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: پایه صادرات رونق بخش تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرکرد، محسن صالحی نیا بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پایه صادرات رونق بخش تولید در کشور است و باید محصولات قابل رقابت با محصولات خارجی بوده و کیفیت لازم را داشته باشند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: برای بهبود صادرات بسته های حمایتی به عنوان یکی از اهداف اقتصادی توسط ستاد اقتصاد مقاومتی تعریف شده و واحدهای تولیدی در بخش صادرات در 4 یا 5 ماهه امسال صادرات موفقی داشتند.

وی ادامه داد: کالای مشابه خارجی نباید تهدیدی برای تولید باشد و عدم خرید کالای خارجی اختصاص ارز ارزان برای واحدهای تولیدی، تعرفه حقوق ورودی کالاها از سیاست های مهم برای پیشبرد اهداف صادرات است.

صالحی نیا، قاچاق و ورود کالای غیررسمی را یکی از مشکلات بخش صادرات عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی هایی برای مبارزه با قاچاق به ویژه بخش قاچاق لباس و موبایل صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برای تطبیق اهداف اقتصادی با اهداف ابلاغی کارگروه اقتصاد مقاومتی چند سیاست عمده دنبال می شود که تسهیل رونق، تولید و استفاده از حداکثر ظرفیت واحدهای تولیدی و برگرداندن واحدهای تولیدی تعطیل به طرح تولید و صنعت از اهداف اصلی بخش صنعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت پایه صادرات رونق بخش تولید است

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت پایه صادرات رونق بخش تولید است