مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 14:112016-08-24اجتماعي

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان: 52 روز مردم زابل با گرد و خاک سپری شد


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد روزهای همراه با گرد و خاک که شعاع دید کمتر از 5 کیلومتر بوده را در زابل 52 روز اعلام کرد و گفت: سال گذشته این وضعیت 49 روز در زابل اتفاق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زاهدان، محمدرضا امیرمرادی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در زاهدان با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان در حال حاضر ابزارهای مدرن را در سازمان هواشناس استفاده می کند، اظهار کرد: تمام اطلاعیه و اخطاریه های این اداره کل بدون هیچ خطا و کاملا درست بوده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر سه ایستگاه سینوپتیک اصلی، سه ایستگاه سینوپتیک فرودگاهی، یک ایستگاه سینوپتیک دریایی، سه ایستگاه سینوپتیک تکمیلی، یک ایستگاه سیار هواشناسی، دو ایستگاه سنجش گرد وغبار، در این استان فعالیت می کنند.

امیرمرادی ادامه داد: در پنج ماهه نخست امسال، دو مورد طوفان گردوخاک شدید در منطقه سیستان رخ داده که از نظر حداکثر غلظت گردوغبار به بیش از حد بحران رسیده است.

این مسؤول ادامه داد: میزان آلایندگی بیش از 504 میکروگرم بر مترمکعب که فوق خطرناک یا بحرانی بوده است.

52 روز مردم زابل با گرد و خاک سپری شد وی گفت: تعداد روزهای همراه با گرد و خاک که شعاع دید کمتر از 5 کیلومتر بوده را در زابل 52 روز اعلام کرد و گفت: سال گذشته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان: 52 روز مردم زابل با گرد و خاک سپری شد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان: 52 روز مردم زابل با گرد و خاک سپری شد