مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 13:262016-08-24اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان: زمین های دارای کاربری آموزشی در شهر کرمان کمبود داریم


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: زمین هایی که کاربردهای آموزشی داشته باشند در شهر کرمان با کمبود مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمان، محمد محسن بیگی پیش از ظهر امروز در همایش کیفیت بخشی به مدارس غیردولتی استان کرمان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: تعلیم و تربیت ارکانی دارد که یکی از آنها آموزش و پرورش و معلمان هستند.

وی والدین و خانواده را از دیگر ارکان تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: در مسیر تعلیم و تربیت، دوستان، فضای فیزیکی، فضای مجازی و موارد دیگری نیز نقش دارد.

محسن بیگی ابراز داشت: در ایجاد بخش مشارکت ها، الزاما نگاه ما به بحث فیزیکی نیست، بلکه کمک دیگران را در اداره امور و واگذاری برخی از کارها به مردم در نظر داریم.

وی با تاکید بر مشارکت دادن بیشتر والدین در امر آموزش و پرورش گفت: از ظرفیت والدین و دیدگاه های آنها باید در امور آموزش و پرورش استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی عنوان کرد: در حوزه زمین هایی که کاربردهای آموزشی داشته باشند در شهر کرمان با کمبود مواجه هستیم.

محسن بیگی تصریح کرد: بعضا زمین هایی نیز که کاربری آموزشی دارند، متعلق به دیگران هستند و زمین های در اختیار بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و منابع طبیعی که در محدوده شهر بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان: زمین های دارای کاربری آموزشی در شهر کرمان کمبود داریم

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان: زمین های دارای کاربری آموزشی در شهر کرمان کمبود داریم