مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 13:212016-08-24اجتماعي

سرانجام ویزای اربعین چه شد؟


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه تمام مرزها در ایام اربعین حسینی (ع) تحت کنترل امنیتی و اطلاعاتی قرار می گیرند، تاکید کرد: - با هماهنگی که بین دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی وجود دارد جای نگرانی برای تأمین امنیت زائران وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه تمام مرزها در ایام اربعین حسینی (ع) تحت کنترل امنیتی و اطلاعاتی قرار می گیرند، تاکید کرد: با هماهنگی که بین دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی وجود دارد جای نگرانی برای تأمین امنیت زائران وجود ندارد.

سردار محسن فتحی با حضور در پایانه مرزی مهران با اشاره به استفاده از تمامی ظرفیت مرزها در اربعین حسینی ( ع ) گفت: از سال گذشته تا کنون اقدامات خوبی در خصوص تردد زائران در مرز مهران صورت گرفته که از مسئولان مربوطه انتظار می رود تا سه ماه آینده مشکلات مرتفع شود.

وی افزود: بدون روادید قانونی ، امکان تردد برای زائران وجود ندارد .

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اظهار داشت: در اربعین امسال پلیس در نظر دارد با تلاش بیشتر و با تمام وجود خدمات مطلوب تر و بهتری را برای رفاه حال زائران ابا عبدالله الحسین ( ع ) ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام ویزای اربعین چه شد؟

سرانجام ویزای اربعین چه شد؟