مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 11:362016-08-24اقتصادي

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: 35 میلیون تن به زنجیره تولید فولاد کشور اضافه شد


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از شهریور 91 تا پایان سال94 بالغ بر 35 میلیون تن به زنجیره تولید فولاد کشور اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یزد، محمد حسین ابویی مهریزی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد تولید فولاد پارمیدا در اشک زر اظهارداشت: اگر فرض کنیم تا سال 1404 در کل دنیا در حوزه فولاد حرکتی انجام نشود، هدف گذاری ما به 505 میلیون تن می رسد که این رقم حدود 3 درصد تولید کل دنیاست.

وی با اشاره به اینکه کشور ما به لحاظ معادن غنی است و حتی می توان آب را نیز مدیریت کرد، افزود: می توانیم با استفاده از ظرفیت های موجود استقرار زنجیره فولاد را در مناطق مختلف کشور مدیریت کنیم.

وی با اشاره به وضعیت امروز کشور در حوزه صنایع فولادی تصریح کرد: از سال 1392 تا پایان سال 1394 بالغ بر 35 میلیون تن به زنجیره تولید فولاد کشور اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با همت همه مسؤولان، سرمایه گذاران بخش خصوصی و نیروهای متخصص و خبره امسال نیز 25 میلیون تن تا پایان سال به زنجیره فولاد کشور اضافه می شود.

ابویی مهریزی اظهار داشت: در سال 96 نیز براساس پیش بینی های انجام شده 32 میلیون تن دیگر به این ظرفیت اضافه خواهد شد که این میزان تولید فولاد در کشور را به شرایط بی نظیری می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: 35 میلیون تن به زنجیره تولید فولاد کشور اضافه شد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: 35 میلیون تن به زنجیره تولید فولاد کشور اضافه شد