مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 10:302016-08-24اجتماعي

محدودیت های ترافیکی جاده های کشور اعلام شد


رییس پلیس راه استان مازندران محدودیت ترافیکی جاده های شمال کشور را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سرهنگ جعفر محمد نژاد از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه خبرداد.

رییس پلیس راه مازندران، افزود:به همین منظور تردد موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی ، امدادی و موتورسیکلت هایی که برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تردد می کنند ، از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای "کندوان ، هراز و فیروزکوه" و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد،خاطر نشان کرد: تردد تریلر ها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حامل های مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از این محور ممنوع است.

وی افزود: در محور چالوس به کرج تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 5 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، ضمن این که با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعدازظهر روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی جاده های کشور اعلام شد

محدودیت های ترافیکی جاده های کشور اعلام شد