مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 09:312016-08-24اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار: 7 مدرسه در شهرستان بهار به سیستم گرمایشی مجهز شد


مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: هفت مدرسه در شهرستان بهار به سیستم گرمایشی پکیج مجهز شده است.

- یوسف سعیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهار اظهار کرد: در سال گذشته 4 میلیارد تومان در بخش آموزش و پرورش شهرستان بهار در قالب احداث، ایجاد و تکمیل پروژه تزریق شده است.

وی گفت: 6 پروژه آموزشی در هفته دولت توسط اداره کل نوسازی مدارس استان در شهرستان بهار افتتاح و کلنگ زنی می شود که نویدبخش تحولی خوب در آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار به پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت اشاره کرد و گفت: پنج پروژه شامل مدرسه یک کلاسه دانش اکبرآباد، هنرستان آیت الله بهاری، 6 کلاسه مریم بهادربیگ، حجر نورآباد و سالن ورزشی مالک اشتر بهادربیگ با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 850 میلون تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به آغاز عملیات عمرانی مدرسه پرلوک با اعتبار 710 میلیون تومان گفت: تعمیر و تجهیز مدارس فرسوده از دیگر اولویت های پیش رو است به طوری که این مهم در راستای اجرای پروژه مهر در حال انجام است.

سعیدی افزود: از محل سه درصد قیر یارانه ای در اختیار شهرستان ها حیاط مدرسه والفجر و ایزوگام مدارس معین صالح آباد، ریحانه، قدس و حضرت زهرا(س) انجام شده و هفت مدرسه نیز به سیستم گرمایشی پکیج مجهز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار: 7 مدرسه در شهرستان بهار به سیستم گرمایشی مجهز شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار: 7 مدرسه در شهرستان بهار به سیستم گرمایشی مجهز شد