مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 09:302016-08-24حوادث

صدور حکم قطع 4 انگشت برای سارقان مسلح


حکم قطع چهار انگشت تعدادی از سارقان مسلح منازل مسکونی صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرهیختگان، رضوانی، رییس مجتمع قضایی بعثت توضیح داد: اخیرا یک پرونده خیلی مهم از سرقت های مسلحانه که سارقان به طور خیلی حرفه ای وارد منازل اشخاص می شدند به این مجتمع ارجاع شده است.

این افراد با سیستم برق و دزدگیر منازل آشنا بودند و برق خانه و حتی محله را قطع می کردند که بتوانند به راحتی به سرقت اقدام کنند.

حتی در منازلی که ژنراتور برق وجود داشته، ژنراتور را هم از کار می انداختند که آژیر نکشد.

او افزود: در بازرسی منزل این سارقان سلاح های سرد و گرم مثل کلاشینکف، ژ3، گاز اشک آور، چاقو، کلت کمری و حتی نارنجک کشف شد.

رضوانی گفت: به جهت اجرای حکم شرعی و حدود الهی حکم قطع چهار انگشت برای برخی از این سارقان صادر شد که فعلا در مرحله تجدیدنظرخواهی قرار دارد.

این مقام قضایی به مصادیق کودک آزاری اشاره کرد و به میزان گفت: در هر موردی که مشمول قوانین کودک آزاری می شود، والدین مانع از تحصیل فرزندی می شوند یا او را ضرب و جرح می کنند و شکنجه می دهند یا پدر و مادر صلاحیت نگهداری فرزند را به جهاتی مثل اعتیاد ندارند، سازمان بهزیستی موارد را به ما گزارش می کند و ما هم به شعبه مخصوص خود ارجاع می دهیم و اگر شعبه به نتیجه لازمه رسید، حکم عدم صلاحیت والدین را صادر می کند و کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم قطع 4 انگشت برای سارقان مسلح

صدور حکم قطع 4 انگشت برای سارقان مسلح