مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 05:402016-08-24سياسي

ظریف: برای روابط با آمریکای لاتین اهمیت قائلیم


ما برای روابط با آمریکای لاتین و نیکاراگوئه اهمیت بسیاری قائلیم و در همین راستا امروز با یک هیات بزرگ، امکان برقراری و گسترش مناسبات اقتصادی را در حوزه های مختلف بررسی کردیم.

- وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه برای روابط با آمریکای لاتین و نیکاراگوئه اهمیت بسیاری قائلیم، گفت: همکاری تهران و ماناگوا می تواند از مشارکت در ساخت کانال بین اقیانوسی تا بخش های کشاورزی، تولید انرژی، پتروشیمی، بانکی، اعتباری، حمل و نقل، صنایع غذایی و دارویی و حوزه علمی و فناوری را در بر بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدجواد ظریف که در راس یک هیات بزرگ سیاسی و اقتصادی در نیکاراگوئه به سر می برد، روز سه شنبه به وقت محلی- بامداد چهارشنبه به وقت تهران- در نشستی با حضور ساموئل سانتوس همتای نیکاراگوئه ای خود در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از اینکه در شهر زیبا و مقاوم ماناگوا و در میان مردم خوب نیکاراگوئه هستم، خوشحالم، افزود: ما برای روابط با آمریکای لاتین و نیکاراگوئه اهمیت بسیاری قائلیم و در همین راستا امروز با یک هیات بزرگ، امکان برقراری و گسترش مناسبات اقتصادی را در حوزه های مختلف بررسی کردیم.

وی تصریح کرد: توجه شخص دانیل اورتگا رییس جمهوری و حضور مسئولان مختلف نیکاراگوئه در نشست مشترک با هیات ایرانی نشان دهنده اهمیتی است که دولت این کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: برای روابط با آمریکای لاتین اهمیت قائلیم

ظریف: برای روابط با آمریکای لاتین اهمیت قائلیم