مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 04:462016-08-24ورزشي

یادداشت/ فریدون حسن حق پخش، حقی که باید مراقبش بود


مجلس می خواهد حق پخش به تمام بدنه ورزش تعلق گیرد و صرفاً متوجه مسابقات فوتبال نباشد، نگاه خوب و به جایی که می تواند بسیاری از مشکلات ریز و درشت فدراسیون های ورزش و ورزش های زیر سایه فوتبال و البته مهم و المپیکی مان را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " فریدون حسن در روزنامه جوان نوشت: ظاهراً قرار است مشکل حق پخش تلویزیونی رقابت های ورزشی با پادرمیانی مجلس شورای اسلامی و گزارشی که مرکز پژوهش های مجلس در خصوص وضعیت تربیت بدنی و ورزش در برنامه ششم توسعه تهیه کرده، حل و فصل شود.

علاقه مندان حتماً به یاد دارند که مسئله حق پخش تلویزیونی که البته عمدتاً متوجه فوتبال بوده تاکنون با عدم توافق طرفین به هیچ نتیجه ای نرسیده و البته نباید فراموش کرد که جام جم نشینان در این خصوص قدرت مابانه می خواهند حق مسلم ورزش را نادیده بگیرند.

نکته جالبی که در گزارش مرکز پژوهش های مجلس وجود دارد، این است که مجلس می خواهد حق پخش به تمام بدنه ورزش تعلق گیرد و صرفاً متوجه مسابقات فوتبال نباشد، نگاه خوب و به جایی که می تواند بسیاری از مشکلات ریز و درشت فدراسیون های ورزش و ورزش های زیر سایه فوتبال و البته مهم و المپیکی مان را برطرف کند.

بدیهی است که در طول سالیان گذشته صداوسیما در کنار پخش رقابت های ورزشی و حواشی آن درآمدزایی فوق العاده ای داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ فریدون حسن حق پخش، حقی که باید مراقبش بود

یادداشت/ فریدون حسن حق پخش، حقی که باید مراقبش بود