مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1395 ساعت 23:462016-08-23اقتصادي

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم مطرح کرد قم در رتبه دوم شاخص های مخابراتی


مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: از ابتدای دولت یازدهم 560 میلیارد ریال در حوزه تلفن ثابت و دیتا در استان قم سرمایه گذاری انجام شده و این استان براساس شاخص های مخابرات کشور رتبه دوم را در میان استان ها به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، سید اسدالله دهناد سه شنبه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه سیمای امید که در تالار بعثت فرهنگسرای جوان استان قم برگزار شد، با بیان اینکه در هفته دولت امسال 95 پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 101 میلیارد ریال در استان قم افتتاح می شود، اظهار کرد: در شرایط کنونی بدون ارتباطات کشور نمی تواند به رشد و پیشرفت برسد به همین علت توسعه نیازمند تامین زیرساخت های فناوری اطلاعات است.

وی با تاکید بر اینکه استان قم در حوزه های مختلف ویژگی های مطلوبی را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: تاکنون در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات مطلوبی برای تامین زیرساخت های فناوری اطلاعات استان قم انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با اشاره به اینکه در دولت یازدهم بیش از 60 هزار تلفن ثابت به متقاضیان واگذار شده است، تصریح کرد: اکنون متقاضی تلفن ثابت در استان نداریم؛ 119 روستا دارای اینترنتی پرسرعت خانگی مخابرات و 152 روستا دارای تلفن ثابت خانگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم مطرح کرد قم در رتبه دوم شاخص های مخابراتی

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم مطرح کرد قم در رتبه دوم شاخص های مخابراتی