مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1395 ساعت 22:402016-08-23بين الملل

حیدرالعبادی: با وجود مشکلات، در مبارزه با فساد در کشور دستاوردهایی داشتیم


" به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، نخست وزیر عراق اظهار داشت با وجود مشکلات و چالش ها، دولت در زمینه مبارزه با فساد در کشورها دستاوردهای زیادی داشته است.

حیدر العبادی در کنفرانسی خبری در بغداد گفت: همچنان به پرونده فساد در کشور توجه داریم، در این زمینه با وجود مشکلات و چالش ها و با وجود حملات گسترده ای که از طرف آسیب دیدگان از اصلاحات و آسیب دیدگان از برنامه مبارزه با فساد علیه دولت وجود داشت دستاوردهای زیادی داشته ایم، ما در این زمینه چیزی را برای مخفی کردن نداریم، برای شناسایی مفسدان خواستار حمایت های بین المللی شده ایم و الحمدلله در این زمینه همکاری هایی آغاز شده است تا بتوانیم تمام اموال و دارایی هایی را که مفسدان در خارج از عراق مخفی کرده اند شناسایی کنیم.

در گذشته برای پیگیری مفسدان در خارج از کشور، ابزار لازم را در اختیار نداشتیم اما امروز کشورهای مختلفی در قالب سازمان های بین المللی و در حوزه کارشناسی، در بخش مبارزه با فساد با ما تعامل و همکاری دارند.

فساد تنها مشکل عراق نیست بلکه یک مشکل بین المللی است، از کشف اسنادی خبر دار شده ایم که نشان می دهد برخی سازمان های بین المللی در آمریکا، انگلیس ، اروپا برای فساد در بسیاری از توافقات و معاهدات تلاش داشته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدرالعبادی: با وجود مشکلات، در مبارزه با فساد در کشور دستاوردهایی داشتیم

حیدرالعبادی: با وجود مشکلات، در مبارزه با فساد در کشور دستاوردهایی داشتیم