مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1395 ساعت 22:262016-08-23فرهنگي

بازار صرفا در انحصار مولفان و ناشران تهرانی نباشد


معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ناشران شهرستانی گفت: نباید بازار صرفا در انحصار مولفان و ناشران تهرانی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو"، عباس صالحی امشب در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت های کسب شده توسط دولت فعلی در حوزه فرهنگ و هنر اظهار کرد: شاخص های فرهنگی در این دولت در بخش های مختلف ارتقا یافته است.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی اندیشه های برتر در حوزه مختلف فرهنگی افزود: در شهرستان ها در برخی از حوزه ها اندیشه های مهم شناسایی نشده است.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تفاوت صنعت چاپ و حوزه نشر در استان ها در مقایسه با تهران افزود: باید این تفاوت ها به حداقل ممکن برسد.

صالحی با تاکید بر اینکه در برخی از استان ها علیرغم وجود ناشران توانمند از وجود آنها به خوبی استفاده نشده است، اضافه کرد: ناشران استانی نیز باید در بازار باشند و بازار تنها متعلق به ناشران تهرانی نباشد.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب را فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت ناشران شهرستانی عنوان کرد و گفت: باید از این فرصت به نحو استفاده شود.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه ناشران را به سه بخش خوب، متوسط ، خاکستری و ضعیف تقسیم کرد و گفت: در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار صرفا در انحصار مولفان و ناشران تهرانی نباشد

بازار صرفا در انحصار مولفان و ناشران تهرانی نباشد