مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1395 ساعت 09:512016-08-06حوادث

آتش سوزی خط لوله 42 اینچ گاز ترش گناوه مهار شد/ یک کشته و سه مصدوم در حادثه


مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب گفت: با پایان عملیات مهار آتش خط لوله 42 اینچ انتقال گاز دالان، مرحله ترمیم و بازسازی خط بزودی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی " به نقل از روابط عمومی شرکت مناطق نفتخیز جنوب مناطق نفت خیز جنوب،مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب که در محل حادثه آتش سوزی در خط انتقال گاز ترش گناوه حضور یافت، در این ارتباط توضیح داد: با بستن منبع تغذیه گاز در منطقه دالان و تخلیه خط در بالادست و پایین دست محل حادثه، آتش خط لوله مهار و با اقدامات فنی نیروهای ایمنی،آتش خط لوله 42 اینچ انتقال گاز ساعت 5 بامداد روز شنبه 16 مرداد به طور کامل خاموش شد.

بیژن عالی پور تصریح کرد: باحضور به موقع تیم های ایمنی و آتش نشانی از پایگاه های اصلی و فرعی شرکت نفت و گاز گچساران این عملیات با موفقیت و در مدت زمانی کمتر از 5 ساعت به صورت کامل به اتمام رسید.

وی، اطلاع رسانی به شرکت نفت مناطق مرکزی و بستن سریع چاه ها و منابع تغذیه گاز در منطقه دالان و همچنین تخلیه فوری خط از گاز را عامل موفقیت این عملیات برشمرد و گفت: پس از اینکه گاز موجود در دو سوی مقطع آسیب دیده از طریق انشعاب های فرعی تخلیه و به مشعل های اضطراری انتقال داده شد، آتش رو به کاستی نهاده و مرحله ی ایمن سازی آغاز و در نهایت از مهار و محو کامل آتش اطمینان حاصل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی خط لوله 42 اینچ گاز ترش گناوه مهار شد/ یک کشته و سه مصدوم در حادثه

آتش سوزی خط لوله 42 اینچ گاز ترش گناوه مهار شد/ یک کشته و سه مصدوم در حادثه