موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1395 ساعت 10:362016-07-31سياسي

فارس گزارش می دهد خون خبرنگاران آستارایی در رگ های بیماران نیازمند جامعه


جمعی از خبرنگاران آستارا در یک حرکت انسان دوستانه خون خود را به بیماران نیازمند این شهرستان اهدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آستارا، اصحاب رسانه این شهرستان پیش از ظهر امروز همزمان با سالروز اهدای خون در یک حرکت انسان دوستانه با حضور در پایگاه انتقال خون آستارا جریان زندگی را در رگ های بیماران نیازمند جامعه تزریق کردند.

این اقدام انساندوستانه جمعی از خبرنگاران در راستای ترغیب و ترویج فرهنگ اهدای خون در بین اقشار مختلف مردم و مسؤولان دستگاه های لشکری و کشوری صورت گرفت.

اهمیت اهدای خون به بیماران مسؤول پایگاه انتقال خون آستارا در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به نیاز روز افزون جوامع بشری به خون و فرآورده های خونی، اظهار کرد: اهمیت اهدای خون کمتر از اهدای عضو نیست.

عبدالله کریم زاده با بیان اینکه خون انسان هیچ جانشینی ندارد و نمی توان آن را به طور مصنوعی تهیه کرد افزود: برخلاف تحقیقات گسترده ای که در این زمینه توسط محققان علم پزشکی صورت گرفته، انسان تنها منبع خون برای همنوعانش محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه خون مواد غذایی و اکسیژن لازم را به تمام بدن می رساند تصریح کرد: سیستم خون سازی بدن به گونه ای است که با افزایش جریان خون در بدن طی مدت زمان کوتاه خون اهدا شده جایگزین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد خون خبرنگاران آستارایی در رگ های بیماران نیازمند جامعه

فارس گزارش می دهد خون خبرنگاران آستارایی در رگ های بیماران نیازمند جامعه