مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1395 ساعت 10:312016-07-31سياسي

اعضای هیات بازبینی دهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران معرفی شدند


دبیر اجرایی دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) از معرفی اعضای هیات بازبینی دهمین جشنواره تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ حمد رجب پور صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه در شهرستان اهر با نظر و تصمیم اعضای شورای سیاست گذاری؛ آقایان رحیم ترابی، علیرضا آقازاده، جعفر ولی پور، فرزاد تقی لر و حاج بلندی به عنوان اعضای هیات بازبینی دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر معرفی شدند.

وی تعداد آثار نمایشی ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره را نزدیک به 200 اثر عنوان کرد و گفت: بنا به فراخوان اعلام شده جشنواره تاکنون آثار نمایشی از 26 استان به دبیرخانه رسیده و این استقبال بی نظیر نشان گر علاقه هنرمندان به تئاتر کوتاه است و در حال حاضر اعضای هیات بازبینی اکنون به بازبینی آثار ارسال شده مشغول هستند که امیدواریم بازبینی را تا پانزدهم مردادماه بتوانیم به اتمام برسانیم.

رجب پور با اشاره به اینکه دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه پاسخ مناسبی از هنرمندان جهت شرکت در این جشنواره دریافت کرده است، اضافه کرد: ارتقای جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر به سطح بین المللی از خواسته های عوامل اجرایی و شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیات بازبینی دهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران معرفی شدند

اعضای هیات بازبینی دهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران معرفی شدند