مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1395 ساعت 10:262016-07-31ورزشي

فصل جدید لیگ دو و میدانی ایران پدیده پرش با نیزه قم راهی مقاومت شد


پدیده پرش با نیزه استان قم برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر دو و میدانی مردان باشگاه های کشور راهی تیم دو و میدانی مقاومت تهران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، امسال در مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ ایران که یکی از میادین مهم کسب سهمیه بزرگترین رویداد ورزشی سال جاری یعنی المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل بود، دو و میدانی کاران قم بسیار پرفروغ ظاهر شده و پنج مدال با ارزش کسب کردند.

یکی از مدال آوران دو و میدانی قم در مسابقات دومین مرحله جایزه بزرگ دو و میدانی ایران در تیر ماه امسال، یکی از استعدادهای حال حاضر این رشته در رشته پرش با نیزه یعنی علیرضا نوروزی بود که در جدال با برترین های کشور و مدعیان کسب سهمیه المپیک پرفروغ ظاهر شد.

با اینکه تلاش دو و میدانی کاران قم برای کسب سهمیه حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان یعنی المپیک برزیل به جایی نرسید و قم نماینده ای در این رخداد بزرگ ندارد اما مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی ایران فرصت بسیار مناسبی برای بروز استعداد یکی از چهره های آینده دار دو و میدانی قم بود.

رقابت های دو و میدانی جایزه بزرگ قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان به انجام رسید و شرکت کنندگان در تلاش برای کسب عناوین برتر مواد و رشته های مختلف به میزبانی تهران با یکدیگر رقابت کردند و رقابت آنها در هشت رشته بخش بانوان و 10 رشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید لیگ دو و میدانی ایران پدیده پرش با نیزه قم راهی مقاومت شد

فصل جدید لیگ دو و میدانی ایران پدیده پرش با نیزه قم راهی مقاومت شد