مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 23:062016-07-30سياسي

شهردار شهرستان نور: شهر نور به شهر گردشگری نمونه ساحلی تبدیل می شود


تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر نور رسیدن به شاخص شهر گردشگری نمونه و عنوان پایتخت ساحلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نور، سید صابر سجادی در کنفرانس خبری، مطبوعاتی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی که در دفتر شهردار برگزار شد، اظهار کرد: در نخستین جشنواره نور، پایتخت ساحلی ایران توانستیم به بخشی از اهداف خود دست پیدا کنیم که از جمله آن معرفی شهر نور و برخی از ظرفیت های گردشگری بود.

وی افزود: در دومین جشنواره نور، پایتخت ساحلی ایران تلاش داریم تا به واسطه شرایط خاص شهرستان به دلیل داشتن مواهب الهی، با فضاسازی تبلیغی و کار محیطی به مراتب با کیفیت بالاتر برگزار و شعار پایتخت ساحلی را با استفاده از همه ظرفیت ها محقق کنیم.

شهردار نور تصریح کرد: مجموعه شورا و شهرداری نور به دنبال رسیدن به شاخص های لازم پایتخت ساحلی و شهر گردشگری نمونه ساحلی است و از این رو ضمن اقدامات زیربنایی، بهسازی و ساماندهی امور عمرانی و رفاهی، با اقدامات فرهنگی و برگزاری جشنواره ها، ظرفیت عمومی شهر و شهرستان معرفی و با جذب سرمایه گذار برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش می کنیم.

*افزایش 30 درصدی امور عمرانی این مسؤول در ادامه از افزایش کار عمرانی در دوره چهارم شورا و شهرداری خبر داد و گفت: امور عمرانی در این مدت از 17 درصد به 47 درصد افزایش یافت و توانستیم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شهرستان نور: شهر نور به شهر گردشگری نمونه ساحلی تبدیل می شود

شهردار شهرستان نور: شهر نور به شهر گردشگری نمونه ساحلی تبدیل می شود