مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 22:402016-07-30سياسي

هشدار خاص یک نماینده استان خوزستان


نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس، پیامدهای منفی ریزگردها در خوزستان را فراتر از حوزه سلامت خواند و گفت: وهابیت در جوار خوزستان فعال است و در صورت تداوم مهاجرت مردم خوزستان به واسطه ریزگردها، - تغییر ترکیب جمعیتی نگران کننده خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی موضوع ریزگردها در استان خوزستان را موجد مسئله امنیتی برای کشور خواند و گفت: بسیاری از ساکنین این مناطق که توانایی دارند موطن خود را ترک می کنند و به جای آنها کسانی ساکن این مناطق خواهند شد که تعادل جمعیتی را به نحو نگران کننده ای برهم می زنند.

وی بیان داشت: خوزستان منطقه ای صنعتی و کشاورزی است که نیاز به نیروی انسانی دارد و باید کاری کرد که این نیروی انسانی از خوزستان نرود چراکه خود بومیان برای فرار از شرایط موجود بهانه های بسیاری دارند.

خادمی با تاکید براینکه هیچ کس در وهله اول حاضر به ترک وطن خود نیست، گفت: گرمای شدید، فقدان امکانات و عدم رسیدگی به مشکلات منجر به مهاجرت مردم خوزستان می شود.

وی با اشاره به اینکه تغییرات دولت ها نیز موجب تغییر شرایط در خوزستان نشده است، خاطرنشان کرد: ریزگردها علاوه بر مشکلات قبلی دشواری جدیدی برای زندگی مردم خوزستان ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار خاص یک نماینده استان خوزستان

هشدار خاص یک نماینده استان خوزستان