مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 18:412016-07-30بين الملل

ایزنکوت: بزرگترین تهدید برای ارتش اسراییل اختلافات داخلی است


رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با تأکید بر کاهش اعتماد عمومی به ارتش این رژیم تأکید کرد که در حال حاضر بزرگترین تهدیدی که ارتش اسراییل با آن مواجه است، - مسائل داخلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، گادی ایزنکوت ، رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در اظهارات اخیر خود تأکید کرد، امروز بزرگترین تهدید امنیتی که نیروهای نظامی این رژیم با آن مواجه هستند، مسائل داخلی است.

بنا بر گزارش المانیتور ، ایزنکوت در نطق اخیر خود در کمیته امور خارجی و نظامی کنست، آمار منتشر شده درباره نظرسنجی های جدید در خصوص کاهش اعتماد به ارتش اسراییل را بزرگترین تهدیدی خواند که امروز تل آویو با آن مواجه است.

بر اساس این گزارش، ظاهرا رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی چند هفته گذشته از رییس کمیته امور خارجی و نظامی کنست خواسته بود تا هر چه سریعتر جلسه ای درباره ارتباط افکار عمومی مردم و ارتش برگزار شود.

برخی از اعضای کنست پس از جلسه اخیر این کمیته اعلام کردند با وجود اینکه جلسات توجیهی گذشته رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل به طور کلی به مطرح کردن موضوع تهدیدات خارجی از جمله ایران، حزب الله، حماس و سوریه می انجامید، این جلسه اخیر بیشتر به یک جلسه احساسی تبدیل شده بود و به هیچ عنوان شباهتی با جلسات گذشته نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزنکوت: بزرگترین تهدید برای ارتش اسراییل اختلافات داخلی است

ایزنکوت: بزرگترین تهدید برای ارتش اسراییل اختلافات داخلی است