مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 15:552016-07-30ورزشي

حمله تازه مایلی به کی روش و مزدمیلیاردی اش


سرمربی اسبق تیم ملی ایران در تازه ترین موج انتقادهایش از سرمربی فعلی تیم ملی می گوید: فکر نمی کنم حتی وقت داشته باشد در فیس بوکش هم در مورد تیم ملی ایران مطلب بنویسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، محمد مایلی کهن در مورد جدایی مازیار زارع و محمد نوری از ملوان و اینکه آنها را کنار گذاشته ، گفت: من آنها را کنار نگذاشتم، پیش از من هم 6-5 مربی دیگر هدایت ملوان را قبول نکرده بودند و هم آنها هم وقتی آمدند خبری از نوری و زارع نبود، من نمی خواستم در لیگ یک کار کنم، مشکل قلبی هم دارم، با این حال بازهم می گویم که این آقایان قبل از حضور من هم در ملوان نبودند، هرچند انتخاب بازیکن برعهده مربی است.

سرمربی تیم ملوان اظهار داشت: می گویند مایلی کهن وقتی تیم دارد دیگر صحبت نمی کند، من اکنون تیم دار شده ام، با این حال اگر نظرم را می گویم .

بهرام افشارزاده را خیلی دوست دارم، سال ها ایشان رییس من بوده اما فوتبال مقوله ای جداست.

تیم های استقلال و پرسپولیس و چند تیم دیگر انگار به چاه نفت وصل شده اند و با یک سامانه پیامکی پول قلمبه به دست می آورند و قلمبه هم باید خرج کنند.

برخی از رسانه ها هم در فصل نقل وانتقالات برخی بازیکنان را به انگلیس و آلمان و فرانسه به صورت صوری ترانسفر می کنند تا نرخ آنها را بالا ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تازه مایلی به کی روش و مزدمیلیاردی اش

حمله تازه مایلی به کی روش و مزدمیلیاردی اش