مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 15:412016-07-30سياسي

سلیمانی سرباز خستگی ناپذیر دفاع از اسلام است


معاون وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دفاع از اسلام ویژگی مردان مخلص خدا است، گفت: سردار سلیمانی سرباز خستگی ناپذیر دفاع از حریم اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون وزارت اطلاعات پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره 10 شهید روحانی، طلبه و شهدای دانشجوی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: شهدای ما در دوران دفاع مقدس الگویی تمام عیار و عینی از مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی هستند.

وی با بیان اینکه شهدای ما از اهل بیت(ع) الگو گرفتند، بیان کرد: آنها الگویی شایسته برای طی مسیر زندگی خود انتخاب کردند و خود نیز الگویی کامل برای جوانان به شمار می روند.

معاون وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه برخی از نام آوران امروز جنگ در دوران دفاع مقدس از روستاها و از دل محرومیت به دفاع آمدند و امروز اسطوره هایی بزرگ هستند، افزود: بسیاری از نوجوانان آن زمان با دست بردن در شناسنامه های خود به آب و آتش زدند تا خود را برای دفاع از حریم اسلام و کشور به جبهه ها برسانند.

وی با اشاره به از خودگذشتگی ها همچنین نبوغ برخی از فرماندهان جنگ در دوران دفاع مقدس بیان کرد: این افراد افتخار کشور هستند و چه آنها که شهید شدند و چه آنها که اکنون در سنگرهای دیگر در حال دفاع از کیان اسلام هستند، مایه افتخار کشور، انقلاب و اسلام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمانی سرباز خستگی ناپذیر دفاع از اسلام است

سلیمانی سرباز خستگی ناپذیر دفاع از اسلام است