مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 15:112016-07-30حوادث

رییس اداره حفاظت محیط زیست سردشت خبر داد دستگیری 5 صیاد متخلف در سردشت


رییس اداره حفاظت محیط زیست سردشت از دستگیری پنج صیاد متخلف در این شهرستان خبر داد.

- خالد بایزیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست سردشت در حین گشت زنی در اطراف رودخانه زاب تعدادی موتور برق را در اطراف این رودخانه را کشف کردند.

وی ادامه داد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان پس از انجام تحقیقاتی در اطراف رودخانه زاب پنج نفر صیاد متخلف را در روستای نلاس این شهرستان که با استفاده از موتور برق اقدام به صید ماهی می کردند را دستگیر کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست سردشت گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان پس از دستگیری این افراد آنان را جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی این شهرستان تحویل دادند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست سردشت در حین دستگیری این صیادان متخلف از آنان یک دستگاه موتوربرق، 50 متر کابل برق و یک عدد توری مخصوص جمع آوری ماهی کشف و ضبط کردند.

بایزیدی افزود: برابر ماده 13 قانون شکار و صید شکار، شکار، صید و یا کشتار جانوران وحشی با استفاده از سموم و مواد منفجره و امثال آن و شکار به صورت تعقیب با استفاده از وسیله نقلیه موتوری و همچنین کشتار آنان به طریق جرگه و محاصره دسته جمعی، مبادرت به اقداماتی که موجبات آلودگی آب را فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره حفاظت محیط زیست سردشت خبر داد دستگیری 5 صیاد متخلف در سردشت

رییس اداره حفاظت محیط زیست سردشت خبر داد دستگیری 5 صیاد متخلف در سردشت