مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 13:562016-07-30سياسي

در گفت وگو با فارس مطرح شد تأسیس داروخانه طبیعی و سنتی ارتقاء فساد و انحراف است


دبیر انجمن داروسازان با انتقاد از طرح ابلاغی وزارت بهداشت درباره داروخانه های گیاهی گفت: ما این طرح را معارض منافع ملی و سلامت مردم و مخرب نظام دارویی کشور که ثمره بیش از یک قرن فعالیت نظام مند است می دانیم.

- سید مهدی سجادی، دبیر انجمن داروسازان در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس" با اشاره به مخالفت انجمن داروسازان با طرح داروخانه های گیاهی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده است اظهار داشت: ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که انتقادات ما به این طرح به هیچ وجه محمل فشارهای سیاسی و حزبی نیست و درمجموع هیچگاه انجمن داروسازان ایران در اتخاذ دیدگاه های صنفی خود به دنبال تراکنش های سیاسی و یا مباحث جناحی نبوده است.

وی افزود: موضوع فقط یک بحث کاملا علمی و فنی بر سر مزایا و معایب جداکردن محل عرضه داروهای شیمیایی و گیاهی است.

ما با پشتوانه نزدیک به یک قرن فعالیت تخصصی و تشکلی، سخت معتقدیم که تأسیس داروخانه طبیعی و سنتی ارتقاء فسادآور، انحراف آفرین و زمینه ساز مشکلات بالقوه ای است که نظام دارویی کشور را شدیدا تهدید خواهد کرد.

دبیر انجمن داروسازان ایران تصریح کرد: ما این طرح را معارض منافع ملی و سلامت مردم و مخرب نظام دارویی کشور که ثمره بیش از یک قرن فعالیت نظام مند است می دانیم و بر این گفتار خود استدلال های متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس مطرح شد تأسیس داروخانه طبیعی و سنتی ارتقاء فساد و انحراف است

در گفت وگو با فارس مطرح شد تأسیس داروخانه طبیعی و سنتی ارتقاء فساد و انحراف است