مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 10:102016-07-30سياسي

بیشتر فرودگاه های ما زیان ده هستند


عضو کمیسیون عمران مجلس،با انتقاد از اصرار برخی مسئولان برای خرید هواپیما از شرکت بویینگ و ایرباس با وجود بدعهدی های آن ها، گفت: اجاره هواپیما بهترین گزینه جهت نوسازی ناوگان هوایی کشور است.

- سیداحسن علوی در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل هوایی کشور، گفت: الگوگیری از کشورهایی چون قطر و امارات در بحث اجاره هواپیما برای مدتی معین ،بهترین گزینه برای جبران فرسودگی ناوگان هوایی کشور است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بی توجهی به نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل هوایی این ناوگان را زیان ده خواهد کرد، افزود: باید با اتخاذ تدابیری مناسب در فضایی رقابتی کشوری مطمئن را برای عقد قرارداد برای اجاره یا خرید هواپیما انتخاب کنیم.

کاهش سفرهای هوایی و زیان ده شدن فرودگاه ها نتیجه ایمن نبودن ناوگان هوایی کشوروی با اشاره به عمر بالای 20 سال هواپیماهای کشور، تصریح کرد: کاهش سفرهای هوایی در کشور و زیان ده شدن فرودگاه ها نتیجه ایمن نبودن ناوگان هوایی کشور است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری عقد قرارداد با شرکت های بویینگ و ایرباس برای خرید هواپیما و بدعهدی مکرر آن ها،گفت: ضرورتی به خرید هواپیما از این دو شرکت وجود ندارد،از این رو نباید با وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر فرودگاه های ما زیان ده هستند

بیشتر فرودگاه های ما زیان ده هستند