مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 08:212016-07-30ورزشي

از چهاردهم مردادماه تکواندوکاران قم به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند


تکواندوکاران مدال آور استان قم در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور به اردوی آماده سازی این تیم برای کسب مجوز حضور در مسابقات برون مرزی 2016 دعوت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، اوایل مرداد ماه بود که بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان رقابت های تکواندو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش پسران به انجام رسید و تیم پسران نوجوان هیأت تکواندو استان قم ب سه نشان با ارزش نقره این رقابت ها و سکوی پنجم ایران دست یافت.

این در حالی است که مسابقات قهرمانی و انتخابی تکواندو ایران در رده سنی نوجوانان با حضور چهره های شاخص از استان های مختلف به انجام رسید و نفرات برتر هر وزن مجوز حضور در اردوی آماده سازی تیم اعزامی تکواندو نوجوانان را برای اعزام به پیکارهای تکواندو 2016 قهرمانی جهان کسب کردند.

در واقع این بیست و هفتمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان ایران بود که تیم اعزامی هیأت تکواندو استان قم در سه وزن منهای 48، 55 و 73 کیلوگرم با شکست حریفان خود مجوز حضور در دیدار نهایی را کسب کرد اما هر سه فینال را به رقبا باخت و نقره گرفت.

بعد از کسب مقام نایب قهرمانی و انتخابی نشان نقره وزن منهای 48کیلوگرم این انتخابی توسط حسین حسین زاده، دومین مقام نایب قهرمانی و انتخابی نشان نقره این رقابت ها در وزن منهای 55 کیلوگرم توسط علی چهره ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از چهاردهم مردادماه تکواندوکاران قم به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

از چهاردهم مردادماه تکواندوکاران قم به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند