مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 21:252016-07-29بين الملل

ابراز نگرانی روسیه از طرحهای شهرک سازی رژیم صهیونیستی


"؛ به نقل از خبرگزاری دولتی فلسطین از مسکو، به دنبال اعلام برنامه های کابینه رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک ها و واحدهای یهودی نشین در مناطق فلسطینی در کرانه غربی رود اردن و شهر قدس، وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه با صدور بیانیه ای نگرانی خود را از این تصمیم رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه، نگرانی مسکو از تصمیم رژیم صهیونیستی به احداث هفتصد و هفتاد واحد مسکونی یهودی نشین در شهرک صهیونیستی گیلو در کرانه غربی رود اردن و سیصد و بیست و سه واحد مسکونی دیگر در بخش شرقی قدس اعلام شده است.

وزارت خارجه روسیه همچنین تاکید کرده است: مسکو همچنان بر این اعتقاد است که شهرکهای صهیونیست نشین در کرانه غربی رود اردن و شرق قدس، طبق قطعنامه های بین المللی غیرقانونی هستند و این برنامه توسعه طلبانه همچنین با گزارش کمیته چهارجانبه خاورمیانه شامل روسیه ، آمریکا ، سازمان ملل و اتحادیه اروپا که بر ضرورت متوقف شدن فعالیت های شهرک سازی در اراضی فلسطینی تاکید دارد ، تعارض دارد.

در بخش دیگری از بیانیه وزارت امور خارجه روسیه تصریح شده که: اجرای طرح های شهرک سازی اسراییل سبب خواهد شد حل مناقشه دور از دسترس قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی روسیه از طرحهای شهرک سازی رژیم صهیونیستی

ابراز نگرانی روسیه از طرحهای شهرک سازی رژیم صهیونیستی