مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 17:202016-07-29سياسي

اقتدارایران اسلامی مرهون خون شهدا


حفظ آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدا موجب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما جانشین رییس پلیس راهور ناجا امروز در یادواره 32 شهید دهستان چلاو در روستای زرخونی آمل گفت : حفظ آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدا موجب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا شده است .

سردار امیری افزود: امروز همه باید برای حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا نقشه و توطئه های دشمنان نقش بر آب شود .

وی با بیان اینکه به لطف خدا و استقامت ملت ، امروز ایران اسلامی در امنیت کامل است افزود : عزت و سربلندی ما در دنیا نشات گرفته از تفکر انقلابی امام راحل ، جانفشانی شهدا و ازخودگذشتگی رزمندگان و جانبازان است.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا حضور جوانان عاشق ودلباخته ایرانی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) را نشات گرفته از تفکر انقلابی امام راحل والگوگیری از مکتب شهدای جنگ تحمیلی دانست وافزود: آرامش و ایجاد امنیت درکشور بدون هزینه نمی شود و هزینه آن هم شهادت در راه حفظ اسلام است که سعادت دنیا وآخرت را به همراه دارد.

شهرستان آمل با جمعیت 400 هزار نفری در دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی هزار و41شهید تقدیم نظام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدارایران اسلامی مرهون خون شهدا

اقتدارایران اسلامی مرهون خون شهدا