مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 16:402016-07-29سياسي

انتقاد امام جمعه موقت یاسوج از سخنان وزیر ارشاد


امام جمعه موقت یاسوج اظهارات اخیر وزیر ارشاد را دور از انتظار دانست .

- "حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه شهر با اشاره به سال روز شهادت امام ششم شیعیان و تسلیت این روز به شیعیان جهان گفت: امام صادق (ع ) خدمات پرباری را به دنیای اسلام ارائه داد که مهمترین آنها تربیت شاگردانی بود که هر کدام خود خدمات زیادی را برای اسلام انجام دادند .

وی با بیان اینکه همه ما قدردان خدمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستیم گفت: 12 مردادماه سالروز تأسیس نهاد شورای هماهنگی تلبیغات اسلامی است و این شورا در برگزاری مناسبت های مختلف فعالیت ویژه و مثمر ثمری را انجام می دهد .

امام جمعه موقت یاسوج با انتقاد از اظهارات وزیر ارشاد در خصوص اینکه باید شهرستان بهمیی را با ذره بین روی نقشه ببینیم گفت: این سبک سخن گفتن از سوی وزیر ارشاد دور از انتظار است زیرا این سخن موجب نگرانی مردم این منطقه شده است .

حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم گفت: هر چند این شهرستان از داشتن بخشی از امکانات محروم است اما انسانی های بسیار بزرگی در این خطه وجود داشت و دارد و نباید به این گونه سخن گفتن موجب نگرانی آنها شد.

وی بیان مشکلات فرهنگی را یکی از رسالت های مهم ائمه جمعه دانست و گفت: ائمه جمعه باید مشکلات مردم را در حوزه های مختلف به ویژه در بخش فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه موقت یاسوج از سخنان وزیر ارشاد

انتقاد امام جمعه موقت یاسوج از سخنان وزیر ارشاد