مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 16:252016-07-29سياسي

امام جمعه تبریز: شتاب فعالیت هسته ایران در صورت نقض برجام


در صورتی که آمریکایی ها به تعهدات خود در برجام عمل نکنند ایران نه تنها به فعالیت هسته ای و غنی سازی خود ادامه خواهد داد بلکه آن را چند برابر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ،" آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود : ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته ا ی نبوده و این توقف نیز موقتی است و اگر آن ها به تعهدات خود عمل نکنند و تحرم ها را برندارند نه تنها غنی سازی ها ادامه خواهد یافت بلکه چند برابر خواهد شد.

وی گفت : رییس جمهور امریکا ضمن حمایت از نامزد دموکرات ها هیلاری کلینتون گفته است از افتخارات دولت ما توقف برنامه هسته ای ایران با روشهای دیپلماسی است .

خطیب نماز جمعه تبریز در ادامه خطبه ها با اشاره به دریافت های حرام برخی از مسئولان از بیت المال ، این عمل را مصداق غارت و چپاول اموال عمومی دانست و گفت : اگر از این اقدام زشت جلوگیری نشود مردم نسبت به نظام اسلامی بدبین خواهند شد .

وی تصریح کرد : مردم انتظار دارند دریافت کنندگان حقوق های نجومی از پست هایشان عزل و برای همیشه از خدمات دولتی محروم شوند.

آیت الله مجتهد شبستری همچنین با اشاره به اوضاع منطقه خاطرنشان کرد : حلب به محاصره کامل رزمندگان اسلام در آمده و 15 هزار تروریست تکفیری در این شهر محاصره شده اند و ارتش سوریه از آن ها خواسته که خود را تسلیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تبریز: شتاب فعالیت هسته ایران در صورت نقض برجام

امام جمعه تبریز: شتاب فعالیت هسته ایران در صورت نقض برجام