مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 15:312016-07-29سياسي

امام جمعه بناب: دشمن به دنبال راه اندازی اختلافات قومی و تحریک اقوام کشور است


باید به تذکرات رهبری در خصوص نفوذ که به کرات به آن اشاره کرده اند، توجه داشت، دشمنان قصد دارند با انواع شیطنت ها و با راه اندازی اختلافات قومی، - قبیله ای و تحریک اقوام متعدد در کشور نظام را در داخل مشغول کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به تحولات موجود در منطقه اظهار داشت: باید در چنین موقعیت حساسی تأمل و تعمق کرد، زیرا قدرت های بزرگ هر قدر ارزیابی می کنند جمهوری اسلامی را به عنوان یک دژ مستحکم در برابر خود می بینند.

وی اضافه کرد: دشمنان با تهدید و ارعاب و با انواع راه های دیگر و گاهاً با ناامن سازی و تماس های صددرصد سیاسی، حمایت از مخالفان داخلی و خارجی و با دامن زدن به اغتشاشات درونی، سرمایه گذاری در ترویج بی بند و باری و ده ها راه دیگر قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را دارد و در مراکز تصمیم گیری آمریکا بی پروا و بی پرده برای سرنگونی این نظام بودجه تصویب می کنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه دشمنان نظام و در رأس آن ها آمریکای جنایتکار با تقویت سرویس های جاسوسی خود و تقویت گروه های تروریستی قصد بحران سازی در داخل ایران را دارند؛ تصریح کرد: آن ها تلاش می کنند تا بحران های موجود در سوریه، عراق و افغانستان را به داخل ایران سرایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بناب: دشمن به دنبال راه اندازی اختلافات قومی و تحریک اقوام کشور است

امام جمعه بناب: دشمن به دنبال راه اندازی اختلافات قومی و تحریک اقوام کشور است