مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 15:212016-07-29سياسي

امام جمعه قلعه گنج: انتشار اسناد محرمانه هسته ای نتیجه اعتماد به دشمن است


در موضوع هسته ای بارها رهبر انقلاب روشنگری کردند و آنچه باید بگویند را گفتند که دشمن قابل اعتماد نیست اما عده ای همچنان به این باور نرسیده اند و نتیجه اش آن می شود که بخش هایی از سند محرمانه هسته ای کشور در خبرگزاری های بیگانه منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قلعه گنج، حجت الاسلام احمد نجنو ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز امام صادق(ع) اظهار داشت: در روایتی از ایشان به نکاتی تأکید شده که یکی از آنها عیادت از مریض و کمک به فقرا و نیازمندان است.

امام جمعه قلعه گنج بیان داشت: یکی از سفارشات مقام معظم رهبری که از مدت ها قبل در بیانات خود تأکید زیادی بر آن داشته و تذکرات جدی خطاب به مسؤولان داشتند و همواره نسبت به بصیرت افزایی در این زمینه اهتمام ویژه داشتند، مسأله شناخت دشمن و قابل اعتماد نبودن دشمن قسم خورده ما آمریکا بود.

نجنو عنوان کرد: عده ای فهمیدند و عمل کردند و نتیجه آن هم چیزی جز عزت و اقتدار و پیشرفت این ملت و مرزو بوم نبود اما عده ای حرف را نگرفتند و نتیجه عکس در پی داشت.

وی تصریح کرد: هر کجا مسؤولان و نهادهای ما به فرامین رهبری و سفارشات ایشان عمل کردند، عزت و افتخار را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قلعه گنج: انتشار اسناد محرمانه هسته ای نتیجه اعتماد به دشمن است

امام جمعه قلعه گنج: انتشار اسناد محرمانه هسته ای نتیجه اعتماد به دشمن است