مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 11:012016-07-29سياسي

دولت به تنهایی قادر به تامین کمبودهای درمانی و بهداشتی نیست


دولت به تنهایی قادر به تامین کمبودها و کاستی های درمانی و بهداشتی نیست و در این زمینه نیازمند همکاری های بین بخشی و کمک خیرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در شورای اداری شهرستان نیشابور افزود: حوزه سلامت نیازمند کمک نهادها و تشکل های مختلف از جمله نمایندگان مجلس، فرمانداران، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و خیرین حوزه سلامت است.

وی اظهار کرد: در زمینه ارتقای حوزه سلامت در نیشابور تاکنون گام های خوبی در دولت یازدهم و به همت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور برداشته شده اما این اقدامات کافی نیست، چرا که کمبودها بسیار است.

وی گفت: خیرین سلامت نقش مهمی در رفع کمبودهای حوزه سلامت در شهرستان نیشابور داشته اند.

وزیر بهداشت ادامه داد: اکنون شاهد بهره برداری از چندین طرح بهداشتی و درمانی و ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستانها در نیشابور هستیم، ضمن اینکه توسعه تخت های بیمارستانی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور مورد توجه بوده و دنبال می شود.

وی با ابراز تأسف از فرصت هایی که نیشابور در گذشته از دست داده است، افزود: اجرای طرح توسعه و تجهیز بیمارستان های نیشابور در چند سال آینده این عقب افتادگی را جبران خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به تنهایی قادر به تامین کمبودهای درمانی و بهداشتی نیست

دولت به تنهایی قادر به تامین کمبودهای درمانی و بهداشتی نیست