مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 11:002016-07-29سياسي

آشکاربودن دست آمریکا ،صهیونیست وعربستان در پیدایش گرایش های جعلی


دست آمریکا و صهیونیستها و عربستان در پیدایش گرایش های جعلی دینی آشکار است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارخراسان رضوی خبرگزاری صداوسیما" معاون ارتباطات بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب در مراسم پایانی دهمین همایش استادان و دانشجویان ایرانی خارج از کشور در مشهد گفت: دست آمریکا و صهیونیستها و عربستان در پیدایش گرایش های جعلی و تقلبی دینی همچون داعش، القاعده و طالبان کاملا آشکار و آژانس اطلاعاتی ارتش آمریکا اعلام کرده است در حالی که اسلام گرایی دشمن اصلی ماست داعش برای ما یک فرصت محسوب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی افزود: در این میان وظیفه دانشجویان ایرانی خارج از کشور ترویج اسلام ،آرمانهای امام خمینی (ره) و رعایت اخلاق و کرامت حتی در رفتار با دشمنان است .

او گفت:اگرچه تاثیر انقلاب اسلامی ایران در خارج از کشور کم نبوده اما این تاثیر متناسب با خود انقلاب و در شان و اندازه و جایگاه انقلاب اسلامی ایران نبوده است؛ هم اکنون بغداد، دمشق، صنعا و بیروت تحت تاثیر پیام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و این نفوذ انقلاب اسلامی ایران بود که نگذاشت حلقه ای از مقاومت اسلامی در سوریه شکست بخورد.

معاون ارتباطات بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب افزود: صدور انقلاب اسلامی ایران صدور فکر و اندیشه است نه صدور سخت افزاری و در این صدور، حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشکاربودن دست آمریکا ،صهیونیست وعربستان در پیدایش گرایش های جعلی

آشکاربودن دست آمریکا ،صهیونیست وعربستان در پیدایش گرایش های جعلی