مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 07:562016-07-29حوادث

در جاده تبریز - اسپیران چهار کشته و مصدوم در اثر واژگونی پراید


مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه پراید در جاده تبریز - اسپیران دو نفر فوت و دو نفر هم به دلیل شدت جراحات روانه بیمارستان شدند.

- حبیب حسینقلی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت 18 و 30 دقیقه پنج شنبه 7 مرداد واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در در جاده تبریز - اسپیران حد فاصل نصرت آباد به اپراتوری اورژانس 115 تبریز گزارش شد که بلافاصله پایگاه های 207 و 218 به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو پراید فوت و دو نفر دیگر مصدوم و تکنسین های اعزامی دو تن مصدوم حادثه را با اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

به گفته حسینقلی زاده واژگونی ها در صدر حوادث بوده و ارتباطی به نوع خودرو ندارد و بستن کمربندی ایمنی می تواند در کاهش تلفات موثر باشد.

انتهای پیام/2293/ت http://fna.

ir/VI3FYU نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جاده تبریز - اسپیران چهار کشته و مصدوم در اثر واژگونی پراید

در جاده تبریز - اسپیران چهار کشته و مصدوم در اثر واژگونی پراید