مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 00:462016-07-28ورزشي

رییس سازمان بهزیستی: لازمه نهادینه کردن کارآفرینی در کشور بها دادن به جوانان است


برای اینکه کارآفرینی و خودآفرینی نهادینه شود باید به تولیدکنندگان و جوانان بها داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نوشهر، انوشیروان محسنی پنج شنبه شب در مراسم گرامیداشت و رونمایی از تندیس زنده یاد مسعود درویش مالک فقید باشگاه فوتبال شموشک نوشهر که از سوی هواداران این تیم ریشه دار و پرسابقه کشور در کانون شهید باهنر این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه این مراسم تقدیر از زحمات تحول آفرین شخصی است که در طول عمرش در همه ابعاد ورزشی شهرستانی، استان و کشور منشأ اقدامات اثر بخش بوده است، اظهار کرد: در تاریخ زندگی انسان ها نقاط عطفی وجود دارد و شخصی به دلیل اقدامات اثربخش و تحول آفرین در ابعاد مختلف آن را از دیگر افراد متفاوت می کند.

وی با اشاره به اینکه همانند مهندس درویش در ورزش کشور انگشت شمار هستند، افزود: ایشان بلند نظری داشت و هرگز اقدامی را به پای خود حساب نمی کرد و اثربخشی برایش مهم بود.

رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سیستمی کار کردن، دور اندیشی، آینده نگری از ویژگی های زنده یاد درویش مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر بود، خاطرنشان کرد: وی بنیان گذار صنعت چوب و بنیان گذار صنعت میوه بوده است.

این مسؤول با تأکید بر اینکه برای اینکه کارآفرینی و خودآفرینی نهادینه شود باید به تولیدکنندگان و جوانان بها داده شود، تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بهزیستی: لازمه نهادینه کردن کارآفرینی در کشور بها دادن به جوانان است

رییس سازمان بهزیستی: لازمه نهادینه کردن کارآفرینی در کشور بها دادن به جوانان است