مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 22:462016-07-28ورزشي

رییس فدراسیون فوتبال: به دنبال تیم ملی قوی هستیم/ باید برای فوتبال کشور کاری کرد


رییس فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به اینکه باید برای فوتبال کشور کاری کرد، گفت: در وهله نخست به دنبال تیم ملی قوی هستیم و برای تحقق این امر تمام توان و تلاش خود را در فدراسیون فوتبال به کار بستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نوشهر، مهدی تاج امشب در مراسم گرامی داشت و رونمایی از تندیس زنده یاد مسعود درویش مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر که از سوی هواداران این تیم ریشه دار و پرسابقه کشور در کانون شهید باهنر این شهرستان برگزار شده بود با اشاره به اینکه باید برای فوتبال کشور کاری کرد، اظهار کرد: در وهله نخست به دنبال تیم ملی قوی هستیم و برای تحقق این امر تمام توان و تلاش خود را در فدراسیون فوتبال به کار بستیم.

وی افزود: مسعود درویش مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر انسان بسیار بزرگی بود و عشقش به فوتبال، واقعی بود.

رییس فدراسیون فوتبال کشور با ابراز خرسندی از فضای بسیار مثبت و خوبی که هواداران شموشک نوشهر ایجاد کردند، تصریح کرد: باید قدردان تلاش هواداران شموشک نوشهر بود که همچین خاطره ای را ایجاد کردند و مراسم یادبود گرفتند.

وی با بیان اینکه یاد مرحوم درویش همیشه زنده و او اصلا نمرده است و روح او اکنون در ابن مراسم حاضر است، تصریح کرد: ایجاد باشگاه خوب یعنی تخریب یک زندان و مهندس درویش یک زندان را تخریب کرد و نگذاشت جوانان سرگردان و مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون فوتبال: به دنبال تیم ملی قوی هستیم/ باید برای فوتبال کشور کاری کرد

رییس فدراسیون فوتبال: به دنبال تیم ملی قوی هستیم/ باید برای فوتبال کشور کاری کرد