مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 21:362016-07-28سياسي

فارس گزارس می دهد برگزاری همایش گپ ریاضی دانش آموزان دوره ابتدایی در شهرضا


همایش گپ ریاضی دانش آموزان دوره ابتدایی در شهرضا به همت خانه ریاضیان این شهرستان با هدف آشتی دانش آموزان با ریاضی برگزار شد.

- برگزاری همایش گپ ریاضی دانش آموزان دوره ابتدایی در شهرضا همایش گپ ریاضی دانش آموزان دوره ابتدایی در شهرضا به همت خانه ریاضیان این شهرستان با هدف آشتی دانش آموزان با ریاضی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرضا، علیرضا قدیمی عصر امروز در حاشیه برگزاری همایش گپ ریاضی دانش آموزان دوره ابتدایی در شهرضا در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های خانه ریاضیات، گفت: این سمن به کمک اعضا آن در حال فعالیت است و افراد هیچ توقع مالی از آن ندارند.

وی ادامه داد: دوره ها و برنامه های متعددی در این سمن برگزار می شود که از جمله می توان به دوره های فصلی، بهاره، پاییزه و باشگاه ریاضیدانان جوان اشاره کرد.

رییس خانه­ ریاضیات شهرضا با اشاره به شرح فعالیت های خانه ریاضیات، تصریح کرد: باشگاه ریاضیدانان جوان هر ساله از تیرماه تا آبان ماه از بین دانش آموزان برتر در حوزه ریاضی عضو می گیرد.

وی ادامه داد: در این باشگاه یک مجموعه کلا س ها در طول 30 جلسه به همراه آزمون، گپ و سمینار برگزار می شود.

قدیمی هدف اصلی این باشگاه را ارتقای سطح ریاضی دانش آموزان شهرستان معرفی کرد و گفت: ما در این باشگاه به دنبال شناسایی استعدادهای برتر در جهت شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارس می دهد برگزاری همایش گپ ریاضی دانش آموزان دوره ابتدایی در شهرضا

فارس گزارس می دهد برگزاری همایش گپ ریاضی دانش آموزان دوره ابتدایی در شهرضا