مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 21:112016-07-28سياسي

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس: مسؤولان به وظایف انقلابی و جهادی خود عمل کنند


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی منطبق بر حرف و عمل باید اجرایی شود، گفت: مسؤولان با دغدغه بیشتری برای خدمات رسانی وارد شده به وظایف انقلابی و جهادی خود عمل کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نکا، علی محمد شاعری، امشب در چهاردهمین یادواره علما و شهدای منطقه پی رجه شهرستان نکا در روستای یعقوب محله اظهار کرد: مناطق هزارجریب شرق مازندران از محرومیت های فراوانی رنج می برد که عمده این مشکلات در تامین آب شرب، جاده و گازرسانی است که با پیگیری های مختلف، مشکل گازرسانی رفع شده است.

وی افزود: گازرسانی به 152 روستاهای هزارجریب شرق مازندران در نکا و بهشهر و گلوگاه در واقع حرکتی امیدبخش در بین مردم بود که تا پایان سال 97 همه روستاهای بالای 20 خانوار این مناطق از نعمت گاز برخوردار می شوند.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرق مازندران مورد توجه قرار نمی گیرد، یادآور شد: همه مسؤولان به سمت غرب استان مازندران تمایل دارند که اگرچه کار خوب و مثبتی است که استان در همه مناطق دیده شود اما در این راستا، شرق استان محروم مانده است و توجه چندانی به آن نشده است.

این مسؤول ادامه داد: در این بین و وجود محرومیت های مختلف شرق مازندران، منطقه هزارجریب از محرومیت های بیشتری برخوردار است که با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس: مسؤولان به وظایف انقلابی و جهادی خود عمل کنند

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس: مسؤولان به وظایف انقلابی و جهادی خود عمل کنند