مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 21:102016-07-28بين الملل

کنترل ارتش سوریه بر «بنی زید»


با ورود نیروهای ارتش سوریه به بنی زید در شمال استان حلب تنها شریان اصلی باقیمانده امداد رسانی تروریستها در حلب نیز قطع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم از دمشق، نیروهای ارتش سوریه با حمایت نیروهای مقاومت وارد منطقه بنی زید در شمال استان حلب شدند و به این ترتیب تنها شریان اصلی و باقی مانده تروریست ها در حلب قطع شد.

تروریست ها سلاح هایشان را زمین گذاشته و تسلیم شدندورود نیروهای ارتش و مقاومت به بنی زید موجب شد تروریست های جبهه النصره و گروه موسوم به جیش الفتح و گروه نورالدین الزنکی سلاح ها و مهمات خود را را رها کرده و به سمت شهرک های حریبتان در مجاورت بنی زید پا به فرار بگذارند و از آنجا نیز به حومه ادلب گریختند.

همزمان با این تحولات نیروهای ارتش پس از درگیری شدید با تروریست ها که با استفاده از انواع سلاح های سنگین و سبک انجام گرفت، به سمت ارودگاه حندرات واقع در شمال حلب پیشروی قابل ملاحظه ای داشتند.

آغاز پاکسازی بنی زید از مواد منفجرهدر همین ارتباط یک منبع نظامی به خبرنگار تسنیم در دمشق گفت: یگان های مهندسی نظامی در حال پاکسازی خیابان ها و میدان های بنی زید از مواد منفجره هستند و ترویست های فراری نیز تحت تعقیب قرار دارند.

وی همچنین تصریح کرد که تروریست ها روحیه خود را باخته اند و به اتهام زنی به یکدیگر رو آورده اند و دهها نفر از آنان به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل ارتش سوریه بر «بنی زید»

کنترل ارتش سوریه بر «بنی زید»