مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 17:312016-07-28سياسي

امروز هاشمی رفسنجانی از حجت الاسلام طباطبایی عیادت کرد


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی بستری شدن حجت الاسلام طباطبایی در یکی از بیمارستان های تهران، امروز پنجشنبه با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی "، در پی بستری شدن استاد اخلاق حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی در یکی از بیمارستان های تهران، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی امروز (پنج شنبه) با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد.

در این عیادت که در فضایی صمیمی و با حضور تعدادی از اعضای خانواده سیدمهدی طباطبایی انجام شد، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام جویای احوال وی شد و ضمن گفت وگو با کادر پزشکی بیمارستان، از نزدیک در جریان روند مداوای وی قرار گرفت و از درگاه خداوند برای او آرزوی تندرستی و سلامت کامل کرد.

هاشمی رفسنجانی با تأکید بر سوابق درخشان علمی، مبارزاتی و شخصیت مستقل و آزادی خواه حجت الاسلام طباطبایی اظهار داشت: در زمانه و شرایط کنونی، وجود آقای طباطبایی برای جامعه غنیمت است، چرا که وی آنچه را که می فهمد عمل کرده و با شجاعت بیان می کند، آگاهی مردم، مانع عوام فریبی ها خواهد بود.

حجت الاسلام طباطبایی نیز از سوی خود و خانواده اش با تشکر فراوان از حضور هاشمی رفسنجانی در بیمارستان خطاب به او گفت: شما یکی از ذخایر انقلاب و نظام اسلامی هستید و من همواره به درگاه خداوند برای سلامتی و طول عمر شما دعا کرده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز هاشمی رفسنجانی از حجت الاسلام طباطبایی عیادت کرد

امروز هاشمی رفسنجانی از حجت الاسلام طباطبایی عیادت کرد