مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 17:312016-07-28سياسي

استاندار کرمانشاه: سند توسعه کرمانشاه طی 2 هفته آینده تهیه می شود


سند تفکیکی توسعه استان کرمانشاه طی 2 هفته آینده تهیه و برای هر شهرستان در استان جلسه اختصاصی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جلسه شورای برنامه ریزی استان به ریاست اسدالله رازانی، استاندار کرمانشاه و با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران استان با دستور کار توزیع بودجه سال 95 برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در ابتدا با اشاره به این نکته که سند توسعه هر شهرستان به طور جداگانه ظرف 2 هفته آینده تهیه خواهد شد، اظهار داشت: برای هر شهرستان جلسه اختصاصی برگزار خواهد شد و برنامه های توسعه ای آن ها بررسی و نهایی خواهد شد.

رازانی ادامه داد: خاصیت این موضوع این ست که استعدادها و ظرفیت های توسعه ای هر شهرستان به طور خاص و در راستای توسعه آن شهرستان در نظر گرفته خواهد شد و به همین منظور پیش نویس سند توسعه شهرستان ها توسط سازمان مدیریت آماده شده و برای اظهارنظر به فرمانداران ارایه شده و در تخصیص اعتبارات شهرستان ها هم کاملا بی طرفانه و تنها براساس شاخص های مختلف عمل کرده ایم.

به گفته رازانی، سند توسعه استان کرمانشاه باید اقتصاد را مورد توجه قرار بدهد، لذا برای تقویت بنیان های اقتصادی استان بخشی از بودجه و اعتبارات را بطور خاص در نظر گرفته ایم و در تخصیص اعتبار و بودجه استان همه جوانب توسعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمانشاه: سند توسعه کرمانشاه طی 2 هفته آینده تهیه می شود

استاندار کرمانشاه: سند توسعه کرمانشاه طی 2 هفته آینده تهیه می شود