مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 16:262016-07-28فرهنگي

مدیرکل ارشاد آذربایجان شرقی خبر داد واگذاری فعالیت های فرهنگی و هنری به بخش خصوصی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برخی از فعالیت های فرهنگی و هنری این اداره کل به بحش خصوص واگذار شده است، گفت: این فعالیت ها با اعتماد به توان مردم و ظرفیت های موسسات فرهنگی و هنری انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمد محمدپور در جلسه شورای اداری این استان که با حضور احمدی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران ستادی و شهرستانی این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با در نظر گرفتن همه ارزش هایی که ملت ما با زحمات ده ها ساله به دست آورده اند و با ظرافت، احساس مسئولیت و تعهد فعالیت های فرهنگی و هنری را در جامعه گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه اظهار نظر در حوزه فرهنگ و هنر وظیفه ذاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه سیاست های کلان خود این امر را به این وزارت محول کرده است، تصریح کرد: باید این باور را در سطح جامعه ترویج دهیم که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه مرجع در فرهنگ و هنر است و باید مرجعیت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سطح استان و شهرستان ها معین کنیم.

وی با اشاره به لزوم پرورش نیروهای زبده و کارشناس در بدنه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: فرهنگ مقوله ای است که به همه آحاد مردم ارتباط دارد چرا که زوایای پیدا و پنهان زندگی مردم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد آذربایجان شرقی خبر داد واگذاری فعالیت های فرهنگی و هنری به بخش خصوصی

مدیرکل ارشاد آذربایجان شرقی خبر داد واگذاری فعالیت های فرهنگی و هنری به بخش خصوصی