مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 15:412016-07-28سياسي

استاندار قزوین: تولید محصولات انگور در قزوین باید به 900 هزار تن افزایش یابد


با آموزش دادن کشاورزان باغات انگور می توان تولید محصولات را از 300 هزار تن به 900 هزار تن افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، فریدون همتی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا که در سالن جلسات بخشداری شهر ارداق برگزار شد، گفت: باید رابطه مردم و مسؤولان تقویت شود تا بتوانیم مشکلات موجود در جامعه را با شیوه های بهتری برطرف کنیم.

وی افزود: اگر این ارتباط توأم با تکریم و احترام باشد محبت بین مردم و مسؤولان ارتقا یافته و بیشتر مشکلات موجود ضمن برطرف شدن، رضایت آحاد جامعه نیز از ارائه خدمات دولت تدبیر و امید افزایش می یابد.

استاندار قزوین با بیان اینکه به کارگیری از ظرفیت های مردمی در رشد و توسعه شهری نقش بسزایی دارد، بیان کرد: برای تحقق این مهم باید قشرهای مختلف مردم را آگاه کنیم تا آن ها بدانند با انجام چه کارهایی می توانند نقش ایفا کنند.

همتی با اشاره به دشت آبی بیان کرد: اکنون در این دشت شرایط خشکسالی به دلیل نوع مصرف بی رویه حاکم بوده و بخش عظیمی از آب و خاک دشت را در معرض تهدید قرار داده است.

وی یادآور شد: مشکلاتی که در شهرستان بویین زهرا اعم از کشاورزی، صنعتی و کشاورزی بیان می شود بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده تا آن ها را برطرف کنیم که این مبلغ از اعتبارات دولتی استان قزوین خارج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: تولید محصولات انگور در قزوین باید به 900 هزار تن افزایش یابد

استاندار قزوین: تولید محصولات انگور در قزوین باید به 900 هزار تن افزایش یابد