مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 15:402016-07-28اجتماعي

کشت درخت در مدارس میاندورود


این طرح قرار است به منظور کسب دانش ، آموختن مهارت های زندگی و همچنین آموزش چگونه زیستن به دانش آموزان؛ در 8 هکتار از زمین های مدارس میاندرود انجام شود - بیش از 3 هزار اصله نهال درختان مثمر و صنعتی در مدارس میاندورود مازندران کشت می شود.

رییس اداره اموزش و پرورش میاندورود در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما ؛ با اشاره به اجرای طرح غرس 3300 نهال در محوطه مدارس این شهرستان گفت: این طرح قرار است به منظور کسب دانش ، آموختن مهارت های زندگی و همچنین آموزش چگونه زیستن به دانش آموزان؛ در 8 هکتار از زمین های مدارس میاندرود انجام شود.

به گفته بهروز عرب خزاییلی در این طرح هر نهال به نام یک دانش آموز در مدارسی غرس می شود که زمینهای بدون استفاده دارند تا دانش آموزان در کنار مراقبت از درخت ؛حس طبیعت دوستی و محافظت از درختان را ؛ به عنوان هدیه ارزشمند پروردگار بیاموزند.

او توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام وعمل را از مهمترین اهداف اجرای این طرح دانست که با تولید محصولات و استفاده بهینه از امکانات هر مدرسه همراه است و بخشی از درآمد حاصل از فروش محصولات هم صرف آبادانی خود مدرسه می شود.

به گفته رییس اداره آموزش و پرورش میاندورود در این طرح 1800 اصله نهال هلو ، پرتقال و نارنگی و 1500 درخت صنعتی همچون صنوبر در مدارس این شهرستان کاشته می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت درخت در مدارس میاندورود

کشت درخت در مدارس میاندورود