مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 15:052016-07-28اقتصادي

تولید لفاف فویل بسته بندی دخانیات در کرمانشاه + فیلم


پس از 50 سال واردات؛ نخستین بار در کشور لفاف فویل بسته بندی دخانیات در کارخانه پویش چاپ کرمانشاه تولید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مدیرعامل کارخانه با اشاره به اینکه بسیاری از مواد و فرآورده های اولیه صنعت دخانیات کشور از خارج از کشور وارد می شود، گفت: هفته گذشته با امضاء تفاهم نامه ای برای حمایت از تولید داخلی مابین شرکت ملی دخانیات ایران و کارخانه پویش چاپ، نخستین بار در ایران، خط تولید لفاف فویل بسته بندی دخانیات به بهره برداری رسید.

آقای نوروزی گفت: کارکنان این شرکت توانستند با همت، تلاش و با استفاده از تکنولوژی داخلی ، ضمن تولید این محصول، علاوه بر رقابت با تولیدکنندگان خارجی، حتی محصولی بهتر از آنها تولید کنند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران هم با اشاره به اینکه هم اکنون 30 میلیارد نخ، معادل نیمی از کل سیگار مصرفی ایران در داخل کشور تولید می شود گفت: این میزان تولید به سالانه بیش از هزار تن لفاف فویل نیاز دارد که تا پیش از این، همه این نیاز به طور کامل، با صرف هزینه ای 6 میلیون دلاری، از خارج از کشور تامین می شد.

آقای محمدیان با اعلام آمادگی برای حمایت از دیگر واحدهای مشابه این واحد تولیدی گفت: با بهره برداری از این خط تولید قرار است در مرحله اول، از خروج 3 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید لفاف فویل بسته بندی دخانیات در کرمانشاه + فیلم

تولید لفاف فویل بسته بندی دخانیات در کرمانشاه + فیلم