مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 14:102016-07-28فرهنگي

نام نویسی35گروه نمایشی درجشنواره ملی آیین های نمایشی


35 گروه نمایشی در پنجمین جشنواره ملی آیین های نمایشی نام نویسی کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، مسئول دبیرخانه نمایندگی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پنجمین جشنواره سراسری آیین های نمایشی، نقالی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی به میزبانی این استان برگزار می شود.

عالمه ممبینی با بیان این که این جشنواره از سری برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است، افزود: تا پایان مهلت ثبت نام، 35 گروه نمایشی از 14 استان کشور در پنجمین جشنواره ملی آیین های نمایشی، نقالی و پرده خوانی به میزبانی این استان نام نویسی کردند.

ممبینی، با بیان اینکه کار داوری آثار آغاز شده، افزود: زمان اعلام نتایج داوری آثار و اعلام هشت اثر برگزیده، 10 مرداد ماه امسال خواهد بود.

مسئول دبیرخانه نمایندگی بنیاد بین المللی امام استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین آثار را از استان بوشهر با 12 اثر و استان مرکزی با 6 اثر عنوان کرد و افزود: یاسوج با چهار اثر، دامغان با سه اثر، ملایر با 2 اثر و استان های تهران، شهرستان مرند آذربایجان شرقی، شهرستان شهریار، سبزوار، مازندران، اصفهان، کرمانشاه، مشهد و تربت حیدریه هرکدام با یک اثر در این جشنواره ملی شرکت کرده و آثار خود را ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی35گروه نمایشی درجشنواره ملی آیین های نمایشی

نام نویسی35گروه نمایشی درجشنواره ملی آیین های نمایشی