مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 11:462016-07-28سياسي

با حضور امام جمعه زنجان برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس در زنجان تجلیل شدند


برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس به مناسبت روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای با حضور امام جمعه و استاندار زنجان تجلیل شدند.

- برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس در زنجان تجلیل شدند برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس به مناسبت روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای با حضور امام جمعه و استاندار زنجان تجلیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، ظهر امروز نخستین همایش رویکردهای نو در آموزش های فنی و حرفه ای با حضور آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان، جمشید انصاری، استاندار زنجان و کارآفرینان و فعالان عرصه مهارت آموزی در سالن همایش های اداره فنی و حرفه ای استان زنجان برگزار شد.

67 نفر در جشنواره الگوهای برتر تدریس شرکت داشتند که از این تعداد 33 نفر از مربیان مراکز دولتی بوده و 34 نفر از مربیان آموزشگاه های آزاد استان بودند که در این جشنواره ثبت نام کردند.

مهرانگیز مخترع، معصومه بهمنی، سارا تدینی، فاطمه کردلو از برگزیدگان رشته طراحی و دوخت، سپیده ملکی، ناهید آسمانی، سکینه صادقی از برگزیدگان رشته مراقبت و زیبایی در این جشنواره هستند.

در رشته فناوری و اطلاعات نیز ثریا باقری، حیدر مهدیون، سعید خدایی به عنوان نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند و در ادامه مراسم از مجتبی سعید زاده، تهیه کننده مستند جشنواره الگوها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور امام جمعه زنجان برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس در زنجان تجلیل شدند

با حضور امام جمعه زنجان برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس در زنجان تجلیل شدند